Watch
Events
Blog
FreedZone Market
Pages
More
كل ده ومش فاضيه 😂😂
كان يومًا عاديًا.. عمل، عودة للبيت، وروتين يتكرّر، لكنّ هذا "العادي" نِعمة. أن تكون بِصحّة، بِخير، أن تمْرّ بيومك بسلام. الهدوء الذي نعتبرهُ عاديًا، هو في الحقيقة، امتياز لا يُرى.
كل شيء يحدث معك يحقق مقاصد الهية، لان الله يحبك
طَابَت أعيادُكم برِفقةِ مَن تُحبّون، ولا قطع الله عن بيت عيدًا عيدكم مُبَارك ♥️
ليه سمي آدم وحواء😳
Are you sure you want to unfriend?
Available balance
Images
Load more
You are about to purchase the items, do you want to proceed?
Sozan Mohmmed
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?
Tamer Sadeq
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?
Fatima Al-Zahra
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?